سیم خاردار

حصار کشی تجربه های یک مهندس برق!

سیم خاردار

حصار کشی تجربه های یک مهندس برق!

  • ۰
  • ۰

مقدمه

به نام خدا

مقدمه

سلام!
شاید سخت ترین مرحله در روند یادگیری و حل مساله این باشه که از کجا شروع کنی. یادمه قدیما سخت ترین قسمت یاد گیری پروتئوس این بود که اول کار نری اون فایل قرمز رنگه که برا پی سی بی هست رو باز کنی و بری اون آبیه "ISIS" رو باز کنی:)
که اگه نمیدونستی یه مدت مدیدی سر کار میرفتی چون هر چی میگشتی توی اون کی قطعه ای وجود نداشت...

یا مثلا الان که دارم آرم کار میکنم سخت ترین مرحله این بود که از چه کتابخونه ای استفاده کنم برا شروع...
به هر حال اینجا سعی میکنم چیزایی که مینویسم از جنس همون سر نخ هایی باشه که فک میکنم خیلی ارزشمندن و با سرچ توی گوگل به راحتی پیدا نمیشن.پیشاپیش از همه دوستایی که همیشه کمکم میکنن به خصوص مهدی.ر تشکر میکنم!

  • ۹۵/۱۱/۰۱
  • Mohammad Hassani

نظرات (۱)

  • مهدی رنجبر
  • اول ممنونم
    دوم بسلامتی، ایشالا ولش نکنی و خوب ادامه بدیش 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی